اشعار عاشقانه من

شعرهایی که نخواندم همه تقدیم تو باد / حرفهایی که نگفتم همه ارزانی تو

اشعار عاشقانه من

شعرهایی که نخواندم همه تقدیم تو باد / حرفهایی که نگفتم همه ارزانی تو

غزل پست مدرن و تولد دوباره...

 

 این اشکها از رفتنت انگار مبهوت است 

                         و سینه ام از درد تو انبار باروت است  

  

اصلا حوصله تایپ یک غزل را نداشتم شرمنده...

 

-یک عذر خواهی به همه دوستانم که امروز ۳۱ فروردین ماه نمی توانستم با حوصله به روز کنم و اصلا نشد که نشد...امروز ۲۵ سالگی ام را برای خودم جشن گرفتم و یک سال به مرگ نزدیکتر شدم و یک شمع به کیک تولدم افزوده شد...

 

و تنها برای غزل پست مدرن که این روزها با خبر چاپ مجموعه های شعر دوستان عزیزم خوشحالم کرده است به معرفی کتابهای این عزیزان بسنده میکنم   

 

 

اول-پرنده کوچولو نه پرنده بود نه کوچولو / سید مهدی موسوی      

دوست و استاد بزرگوارم سید مهدی موسوی که از چاپ کتابش بی نهایت خوشحالم...

می گویند این کتاب دارای اشکال گرافیکی زیبایی است که در نوع خود باید جالب باشد و تلفیق هنر و غزل حتما چیز خوبی در می آید...این مجموعه شعرهای سالهای ۷۶ تا ۸۰ سید مهدی موسوی را در بر میگیرد که پس از سالها به چاپ خواهد رسید...   

 

 

دوم- پروانه در بایگانی / وحید نجفی      

دوست عزیزم وحید نجفی با غزلهای زیبایش در وبلاگ غزل الف میم روز  

وحید نجفی می گوید: در این کتاب با سرگردانی و گمگشتگی های آدم هایی  رو برو هستیم که در برزخ مدرن و سنت دست و پا می زنند . آدم های روان  پریش روایت های روان پریش تر و زبان شدیدا" امروزی آن  فضایی متفاوط با آثار چاپ شده تا کنون را تداعی می کنند .

/ خیلی دوست داشتم امسال وحید را ببینم ولی متاسفانه باز هم گرفتاریهای روزمره زندگی فرصت پرداختن به ادبیات را از من گرفته و شاید به نمایشگاه نرسم...   

 

 

سوم-یک بحث فمنیستی قبل از پختن سیب زمینی ها / فاطمه اختصاری      

 

  

فاطمه اختصاری بلاخره با تلاشهای زیادی که در راه ادبیات فرا معاصر انجام داده است اولین مجموعه شعرش چاپ شد و ازین بابت خیلی خوشحالم و مطمئن باشید یک مجموعه متفاوت از غزلهای پست مدرن ایشان را خواهید خواند...   

و فقط طرح روی جلد فاطمه اختصاری و الهام میزبان روی اینترنت منتشر شد... 

 

 

چهارم-بردن توله گرگها به مهد کودک/ الهام میزبان     

  

طرح جلد کتاب الهام میزبان 

اولین مجموعه غزلهای الهام میزبان هم حتما دارای جذابیت فراوان خواهد بود از اسمش کاملا مشخص است می گویند ایشان خیلی روی غزلهایش دقت دارد و تا لحظه آخر هم دست از تصحیح بیت هایش بر نمی داشته پس به شعرهایی که می خوانید مطمئن باشد...  

 

پنجم-چگونه زرافه را در یخچال بگذاریم؟! / محمد حسینی مقدم     

 

 

دوست خوبم محمد که رفتار و شعرهایش عین هم است یک انسان معما پسند که همیشه مشغول فکر کردن و طرح مسائل جدید از دنیای پیچیده است همه شعرهای او را دوست دارم و کار ضعیف از محمد سراغ ندارم و مطمئن هستم از تک تک شعرهای کتابش لذت خواهم برد ...  

 

ششم-من شاعرم همیشه کمی هم کبوترم/ محمد ارثی زاد     

دوست شاعرم محمدارثی زاد از دیار آذربایجان با چاپ مجموعه غزلهای مفعول فاعلات مفاعیل فاعلن!! راه وسیعی برای موفقیت بیشترش در عرصه ادبیات فراهم شده برایش آرزوی موفقیت میکنم.  

 

هفتم-سکسکه های یک مست / شهرام میرزایی    

دوست بزرگوارم جناب شهرام میرزایی که به قول خودش نام مرکب حرکت را برای نامیدن شعرهایش برگزیده که برای ما همان غزل پست مدرن است.  

  

هشتم- سونات بلوط / جلیل صفر بیگی 

دوست ایلامی و خوش ذوق من جناب جلیل صفر بیگی را با رباعی های زیبایش می شناسید این مجموعه هم شامل رباعی های جدید ایشان است که نشر شاملو آن را چاپ کرده مجموعه « کم کم کلمه میشوم» جلیل صفر بیگی هم به چاپ پنجم رسیده که امیدوارم همه این مجموعه ها به چاپ های بالا برسد. 

 

همه این کتابها را در انتشارات سخن گستر می توانید پیدا کنید پیدا کردن  انتشارات سخن گستر در نمایشگاه کتاب کار سختی نیست شلوغ ترین و پر سر و صدا ترین غرفه ای که تا به حال دیده اید... البته کتاب محمد ارثی زاد را از نشر کاشمر تهیه نمایید...   

  

-چندعکس از جشنواره غزل پست مدرن که خودم با موبایل گرفتم !!  

 

  

 

 

 

 

  

 

و در آخر اینکه این وبلاگ را فقط به خاطر همسرم مریم ساختم و همه مطالب را به خاطر او به روز می کنم و اینکه کلا زندگی ام فقط به خاطر اوست متاسفانه بلاگ اسکای منوی شناسنامه وبلاگ نداشت و من نمی توانم مطلب ثابتی در این مورد بنویسم ... 

بسیاری از دوستان در فیس بوک هر روز هستند و فعالیت می کنند اما متاسفانه من به دلیل سرعت پایین اینترنت دایال آپ خونه و نداشتن فیلتر شکن مناسب از رفتن به فیس بوک محروم هستم لطفا یک راهی جلوی پای من بگذارید تا مثل بقیه دوستان با همه شما ارتباط مستمر داشته باشم...   

 

 یک عکس از سفر اصفهان و تمام...    

 

  

 

 

برای درج نظرات خصوصی به قسمت منوی اصلی زیر عکس بخش  نظر خصوصی رفته و نظرتان را مرقوم بفرمایید...